Sunday, June 23, 2013

"pesan mereka"


 
"hoorayyy"
 
"jumpe pak cik jo dan pak cik jo"
 
"lama tak jumpa cik jo gan cik din"
 
-teruja sesangat-
 
"first jumpe cik jo gan cik din"
 
- jerit kuat-kuat-
 
"cik jooooo, cik dinnnn"
 
"napak x ke'over'an di situ"
 
"biaq pi lah orang nak cakap aku ape"
 
"janji lepas kerinduan"
 
"borak punye borak"
 
- pesanan pon keluar menderu-deru-
 
"tak sempat nak record and save dalam memory"
 
"mana yang dapat lah"
 
_rajin-rajin belajar_
 
_bila dah berjaya, JANGAN LUPA MAK ABAH_
 
_JANGAN LUPE SOLAT_
 
_jaga diri di perantaun_
 
_don't trust other overload_
 
"itu jelah yang dapat dikongsi"
 
'InsyaALLAH pesanan akan diingati'
 
"tiba-tiba Nampak cik remy"
 
"dari jauh over dok jerit-jerit"
 
"acikkk, kenal saya takkkk?"
 
"semua mata pakcik-pakcik dan makcik-makcik memandang"
 
"oooppsyyy"
 
"maafkan saya"
 
"sebab anak Melaka memang gini pangainyer"
 
"cik remy, hanya lambai-lambai dan anguk-anguk sahaja"
 
"macam lagu anguk-anguk geleng-geleng lah pulak dah"
 
"pastu, continue the conversation"
 
"agak-agak macam dah lama sangat"
 
"minta izin untuk undur diri"
 
"kepada pak cik din dan pak cik jo"
 
-terima kasih sebab jaga saya time kat muor dulu-
 
-terima kasih manjakan saya-
 
-terima kasih bagi makan banyak-banyak pada saya-
 
-terima kasih berbual time prep untuk hilangkan mengatok saya-

-terima kasih susah payah belikan sarapan tok saya-
 
-terima kasih pak cik-
 
"even pak cik bukan ayah saya, pak cik tetap akan saya ingati"
 
"segala pesanan akan saya simpan elok-elok dalam kepala"
 
-sekali lagi, TERIMA KASIH-
 
-saya sayang cik din dan cik jo-
 
 
"saya bukan mengada tapi saya manja"
"inilah saya"
daishasabtu